måndag 14 maj 2012

Skrivarkurser i höst - save the dates!

Jag och Lisa har haft planeringseftermiddag. ALLT är planerat nu, och det känns så himla bra. De kommande 5 kapitlen i boken, boken i stort, hur vi ska jobba, när, och när vi inte ska jobba. ALLT!
Och sen slängde vi även in lite skrivarkursplanering. Det kommer mer info om detta, men just nu berättar vi datum ifall man är intresserad och vill skriva upp i sin kalender.

1-2 sept (helg): Skrivarkurs för nybörjare. Innan har vi ju haft för såna som har skrivit ett tag. Nu är det en ny variant. Rookiesar, varmt välkomna! Pris: 1800 kr.

Tisdag 4 sept, kväll: Vad gör man när boken är färdig? Dvs, man har nått slutet och the end på sitt manus och man är sugen på att skicka in det till förlag. Hur går man till väga? Vi går igenom hela processen med följebrev och vad man ska tänka på, och allt om vad som händer när det når förlaget. Pris: 750 kr.

/ Johanna

1 kommentar:

  1. Yeay!!! En skrivarkurs för oss rookiesar, som jag vill!!! Ska bara bestämma mig om jag ska ta steget och försöka mig på min dröm!!! /Louise

    SvaraRadera