söndag 18 mars 2012

Hade ju tänkt chockskriva...

Fick ett nytt kapitel av Lisa i torsdags och fick lust att fortsätta på det på en gång och därmed slå världsrekord i snabb leverans. Men jag var på väg upp till Umeå för Littfest, i min prickiga blus, och efter i fredagskväll när jag kom hem igen har jag varit ganska trött. En intensiv vecka med 2 övernattningsresor och mycket skoljobb däremellan. Anyways, jag började på kap 6 idag men fick bryta mitt i för en siesta. Och sen var jag tvungen att ligga på soffan och se lite teve ("Suits" på svt, tyckte den var svinbra). Och sen... Ja, i den stilen, ni förstår.

En rolig sak på Littfest var att jag pratade med Sara och Mats som skrivit "Cirkeln" om hur det var att jobba ihop. De är ju proffs nu efter 1000+ gemensamt skrivna sidor. Två av deras råd var 1) slösa inte tid på att vara försiktigt artiga, och 2) gotta er i stadiet när idén känns bra och fantastisk och kul. Jag tror vi är på 2:an fortfarande, åtminstone jag. Ska bara vila ut lite, sen...!

/ Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar