fredag 23 mars 2012

Kvitt?

Johannas rekordhastighet på skrivandet av förra kapitlet triggade verkligen igång mig. Kastade mig således över tangentbordet och skrev min fortsättning i förrgår, snabbt som farao gick det, glad var jag, fint blev det. Sedan skickade jag iväg och skrev ett euforiskt mejl till Johanna med rubriken WE'RE ON A ROLL!! och väntade glatt på svar.

Det kom inom tio minuter.

"Stryk ungefär allt och skriv om."

MENÅÅÅ!

Nu ligger vi lika i "dissa kapitel och tvinga den andra att skriva om". Och jag har lämnat en ny version till Johanna och väntar (lite mindre euforsikt, men ändå vid rätt gott mod) på reaktion. Hoppas det passerar nålsögat.

Låter jag bitter?

Det är jag inte.

Gillar faktiskt den här ganska brutala stilen vid kör med.

/Lisa

2 kommentarer:

  1. Det är lugnt, nu kan du bli euforisk igen. Läst och tyckt till. Jag körde inte en Ylva den här gången.

    SvaraRadera
  2. Oj, så enormt rakt! Ni är modiga som vågar köra det här projektet, tycker jag.

    SvaraRadera